Klausimai

Negavau bonuso, ką daryti?

Jei po pirkimo praėjo 5 darbo dienos, o bonusas vis dar neatsirado tavo paskyroje, tai reiškia, kad parduotuvė mums neatsiuntė patvirtinimo apie tavo prikimą.

Jei negavai bonuso nors laikeisi visų taisyklių ir reikalavimų bonusui gauti, užpildyk šią formą: Kur mano bonusas ir išsiųsk ją mums.

Atkreipk dėmesį, kad nuo prikimo gali būti praėję daugiausiai 6 mėnesiai, tik tuo atveju galėsime susisiekti su parduotuve ir patikritni, kodėl bonusas nebuvo užregistruotas. Jei nuo užsakymo apmokėjimo yra praėję daugiau nei 6 mėnesiai, deja, šio bonuso bandyti sugrąžinti yra neįmanoma, kadangi parduotuvės nepriima užklausų dėl senų užsakymų.

Negavau laiško dėl slaptažodžio pakeitimo, ką man daryti?
Jei nori pasikeisti savo slaptažodį, tačiau negavai jokio laiško, pasitikrink ar laiškas netyčia nepateko į tavo el. pašte esamą aplanką Šlamštas.

Jei visgi nepavyko rasti laiško, prašome užpildyti formą Negaunu laiškų ir mes su džiaugsmu tau padėsime.

Mano profilis buvo užblokuotas 8 valandoms. Ką man daryti?

Kai 3 kartus bandai nesėkimingai prisijungti prie Bonusway paskyros įvesdamas neteisingą slaptažodį, dėl saugumo sumetimų, tavo profilis bus užblokuotas 8 valandoms.

Jei nori atblokuoti savo profilį anksčiau, susisiek su mumis.

Būk pasiruošęs pateikti savo IP adresą. Tu gali sužinoti savo IP adresą čia.

Pamiršau/pamečiau savo PIN kodą. Ką daryti?

Jei pamiršai ar pametei savo PIN kodą, susisiek su mumis.

Negaliu patekti į parduotuvę. Atsiranda įspėjimas: Išjunk Adblock. Ką turėčiau daryti?
Norint užtikrinti bonusų gavimą, mes rekomenduojame prieš apsipirkinėjimą išjungti visus naršyklės papildinius ir plėtinius arba naudoti kitą naršyklę su išvalyta naršymo istorija.

Dėmesio, daugelis papildinių naudoja slapukus, kurie gali trukdyti registruoti bonusą. Nepamiršk taip pat išjungti reklamas blokuojančias porgramas ir trečiųjų šalių naršyklės plėtinius: Adblock, friGate, CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock bei VPN, Proxy, Socks plėtinius ir kt. Jei naudoji Kaspersky Internet Security antivirusinę programą su įjungta Anti-Banner funkcija, rekomenduojame ją išjungti nustatymuose arba per apsipirkinėjimą išjungti antivirusinę programą.

Kaip įjungti slapukus?

Norint įsitikinti, kad tavo pirkimas internetu bus tinkamai įrašytas tavo paskyroje, tavo žiniatinklio naršyklėje turėtų būti leidžiami slapukai. Norint juos įjungti, sek nurdoymus tos naršyklės, kuria naudojiesi:

Microsoft Internet Explorer

  1. Tools;
  2. Internet Options;
  3. Privacy skirtukas;
  4. Settings (nustatymuose) eik į Medium level ir paspausk ant mygtuko OK.

Mozilla Firefox

  1. Tools;
  2. Preferences;
  3. Privacy;
  4. Tracking;
  5. Pažymėk Tell sites, kad nori būti tracked.

Google Chrome

  1. Paspausk ant Chrome meniu ikonos;
  2. Settings;
  3. Advanced skirtukas;
  4. Privacy skyriuje, paspausk ant Content settings;
  5. Nustatyk Cookies: allow sites to save and read cookie data (recommended).

Opera

  1. Pasirink Settings;
  2. Preferences;
  3. Advanced skirtukas;
  4. Pažymėk Enable Cookies.
Nebenoriu gauti laiškų į savo el. paštą. Kaip galiu atsisakyti prenumeratos?

Naujienlaiškių dėka mes tau pranešame apie pačius šauniausius parduotuvių pasiūlymus.

Tačiau, jei nusprendei atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos, eik į el. pašto nustatymus.
Čia galėsi pasirinkti, kokius laiškus nori gauti ir kurių nori atsisakyti.

Jei vėl nori pradėti prenumeruoti naujienlaiškius, tiesiog apsilankyk tame pačiame puslapyje.
Jei atsisakei visų nepageidaujamų laiškų, tačiau juos ir toliau gauni, užpildyk šią formą: Pranešti apie sistemos klaidą.